
- How to write an inspired creative brief : 3rd ed.
- A creative's advice on the first step of the creative
- Tác giả: Howard Ibach
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Juju Books - United States of America
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:131 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55881
- ISBN:9780578808758
- Mã Dewey:070
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Communication in marketing, advertising, communication en marketing
- Chủ đề: Advertising & Communication in marketing
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Fundamentals on thinking about and writing the creative brief, the first step in the development of advertising creative. The document, and the process of briefing with the creative brief, can make the difference between mediocre creative solutions and work that measurably improves ROI.
Sách cùng chuyên ngành
- World history : từ thế giới cổ đại đến thời đại thông tin : tái bản lần 3
- World religions : khám phá và lý giải các tôn giáo trên thế giới : tái bản lần 3
- How the brain works : the concepts visually explained
- Thế chiến II : khái lược những tư tưởng lớn = World war II
- Nữ quyền : khái lược những tư tưởng lớn = Feminism
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- The attention economy and how media works : simple truths for marketers
- Positioning : the battle for your mind
- Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech
- The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns : 3rd ed.