
- How to write an inspired creative brief : 3rd ed.
- A creative's advice on the first step of the creative
- Tác giả: Howard Ibach
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Juju Books - United States of America
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:131 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55881
- ISBN:9780578808758
- Mã Dewey:070
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Communication in marketing, advertising, communication en marketing
- Chủ đề: Advertising & Communication in marketing
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Fundamentals on thinking about and writing the creative brief, the first step in the development of advertising creative. The document, and the process of briefing with the creative brief, can make the difference between mediocre creative solutions and work that measurably improves ROI.
Sách cùng chuyên ngành
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
- Phát triển giáo dục thể chất và thể thao trường học, góp phần nâng cao thể lực và tầm vóc Việt
- Thể dục thể thao đối với vùng đồng bào các dân tộc thiểu số
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future
- Positioning : the battle for your mind
- Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech
- The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns : 3rd ed.
- Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective