CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech
  • Tác giả: Lee McGuigan
  • Nhà xuất bản: The MIT Press - London
  • Năm xuất bản: 2023
  • Số trang:338 p.
  • Kích thước:23 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55761
  • ISBN:9780262545440
  • Mã Dewey:658.872
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Advertising, advertising United States, internet advertising
  • Chủ đề: Advertising & Internet advertising
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Algorithms, data extraction, digital marketers monetizing "eyeballs": these all seem like such recent features of our lives. And yet, Lee McGuigan tells us in this eye-opening book, digital advertising was well underway before the widespread use of the Internet. Explaining how marketers have brandished the tools of automation and management science to exploit new profit opportunities, Selling the American People traces data-driven surveillance all the way back to the 1950s, when the computerization of the advertising business began to blend science, technology, and calculative cultures in an ideology of optimization. With that ideology came adtech, a major infrastructure of digital capitalism.
  • Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/329731
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề