CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Cross-platform game engine development : learn how to build a cross-Platform, game engine using C++ and SDL2
  • Tác giả: Franc Pouhela
  • Nhà xuất bản: Independently published - United States of America
  • Năm xuất bản: 2022
  • Số trang:260 p.
  • Kích thước:22 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:53006
  • ISBN:9798784772916
  • Mã Dewey:794.81526
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
  • Từ khóa:C++ (Computer program language), Computer games, Programming
  • Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming
  • Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
  • Tóm tắt: This book will take you through the entire process of designing and implementing a cross-platform Entity-Component-System-based game engine. It begins by describing how to set up a multiplatform development environment. It then goes over how to add custom features to the engine before concluding with a demonstration of how to utilize the engine to make a simple Flappy Bird game.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề