CSDL sách

Trở về
.jpg
  • C++ game animation programming : learn modern animation techniques from theory to implementation using C++, OpenGL, and Vulkan : 2nd ed.
  • Tác giả: Michael Dunsky, Gabor Szauer
  • Phiên bản:2nd ed.
  • Nhà xuất bản: Packt - Birmingham
  • Năm xuất bản: 2023
  • Số trang:458 p.
  • Kích thước:26 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:56983
  • ISBN:9781803246529
  • Mã Dewey:794.81525
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Video games programming, C++, computer program language, langage de programmation
  • Chủ đề: C++ & C++ (Computer program language) & Video games programming
  • Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
  • Tóm tắt: Part 1: Building a graphics renderer: Chapter 1: Creating the game window; Chapter 2: Building an openGL 4 renderer; Chapter 3: Building a vulkan renderer; Chapter 4: Working with shaders; Chapter 5: Adding dear imgui to show valuable information; Part 2: Mathematics roundup: Chapter 6: Understanding vector and matrix; Chapter 7: A primer on quaternions and splines; Part 3: Working with models and animations; Chapter 8: Loading models in the glTF format; Chapter 9: The Model skeleton and skin; Chapter 10: About poses, frames, and clips; Chapter 11: Blending between animations; Part 4: Advancing your code to the next level: Chapter 12: Cleaning up the user interface; Chapter 13: Implementing inverse kinematics; Chapter 14: Creating instanced crowds; Chapter 15: Measuring performance and optimizing the code.
  • Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337791
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề