- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Tác giả: Patrick Felicia
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Independently published - United States of America
- Năm xuất bản: 2022
- Số trang:537 p.
- Kích thước:28 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53194
- ISBN:9781696564298
- Mã Dewey:794.81525
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:C# (Computer program language), Computer games, Programming
- Chủ đề: C# (Computer program language) & Computer games--Programming & Unity (Electronic resource)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Contents: 1. Adding simple AI. 2. Creating and managing weapons. 3. Using finite state machines. 4. Putting it all together. 5. Using off-mesh links, areas and costs. 6. Using fixed and random paths for NPCs. 7. Adding vision and hearing to NPCs. 8. Creating smater NPCs who can flee or ambush. 9.Adding and controlling an army of NPCs. 10. Creating a 2D shooter (part 1): introdcution. 11. Creating a 2D shooter (part 2): adding special effects. 12. Creating a 2D shooter (part 3) : adding AI and weapons. 13. Creating a 2D shooter (part 4): adding AI and sound. 14. Frequently asked questions.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity