CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Game development with Blender and Godot : leverage the combined power of Blender and Godot for building a point-and-click adventure game
  • Tác giả: Kumsal Obuz
  • Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
  • Năm xuất bản: 2022
  • Số trang:313 p.
  • Kích thước:25 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:52999
  • ISBN:9781801816021
  • Mã Dewey:794.81526
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
  • Từ khóa:Computer games, Programming, Blender (Computer file), Godot
  • Chủ đề: Computer games--Programming & Computer animation--Computer programs & Computer graphics--Computer programs
  • Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
  • Tóm tắt: Contents: 1. Creating Low-Poly Models. 2. Building Materials and Shaders. 3. Adding and Creating Textures. 4. Adjusting Cameras and Lights. 5. Setting up Animation and Rigging. 6. Exporting Blender Assets. 7. Importing Blender Assets into Godot. 8. Adding Sound Assets. 9. Designing the Level. 10. Making Things Look Better with Lights and Shadows. 11. Creating the User Interface. 12. Interacting with the World through Camera and Character Controllers. 13. Finishing with Sound and Animation. 14. Conclusion.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề