- Game engine architecture
- Tác giả: Jason Gregory
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: CRC Press - Boca Raton
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:1200 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53020
- ISBN:9781138035454
- Mã Dewey:794.81525
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/3
- Từ khóa:Computer games, Programming, Computer architecture, Software architecture
- Chủ đề: Software architecture & Computer architecture & Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Part I. Foundations. Part II. Low-Level Engine Systems. Part III. Graphics, Motion and Sound. Part IV. Gameplay. Part V. Conclusion.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/307725
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances