- Unity 3D game development : designed for passionate game developers―Engineered to build professional games
- Tác giả: Anthony Davis, Travis Baptiste, Russell Craig, Ryan Stunkel
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2022
- Số trang:344 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53129
- ISBN:9781801076142
- Mã Dewey:006.6869
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Computer games, Programming, Unity (Electronic resource)
- Chủ đề: Computer games--Programming & Unity (Electronic resource)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Contents: 1. A Primer to the Third Dimension. 2. Design and Prototype. 3. Programming. 4. Characters. 5. Environment. 6. Interactions and Mechanics. 7. Rigid Bodies and Physics Interaction. 8. User Interface and Menus. Visual Effects. 9. Sound Effects. 10. Build and Test. 11. Finishing Touches. 12. Bonus: Other Unity Tools!.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game