CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Building a 3D game engine in C++
  • Tác giả: Brian Hook
  • Nhà xuất bản: Wiley - New York
  • Năm xuất bản: 1995
  • Số trang:421 p.
  • Kích thước:25 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:53110
  • ISBN:9780471123262
  • Mã Dewey:794.816762
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
  • Từ khóa:C++ (Computer program language), computer games, three-dimensional display systems
  • Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming
  • Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
  • Tóm tắt: This guide shows programmers how to write a 3D game engine from scratch by providing all of the technical information and programming code necessary. The author focuses on creating a game engine that the programmer can then customize to produce a variety of games.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề