- Unreal Engine 5 game development with C++ Scripting : become a professional game developer and create fully functional, high-quality games
- Tác giả: Zhenyu George Li
- Phiên bản:1st ed.
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:363 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53138
- ISBN:9781804613931
- Mã Dewey:794.8151
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/3
- Từ khóa:Computer games, programming, UnrealScript (Computer program language), C++
- Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming & UnrealScript (Computer program language)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Contents: 1. Creating Your First Unreal C++ Game. 2. Editing C++ Code in Visual Studio. 3. Learning C++ and Object-Oriented Programming. 4. Investigating the Shooter Game’s Generated Project and C++ Code. 5. Learning How to Use UE Gameplay Framework Base Classes. 6. Creating Game Actors. 7. Controlling Characters. 8. Handling Collisions. 9. Improving C++ Code Quality. 10. Making Pangaea a Network Multiplayer Game. 11. Controlling the Game Flow. 12. Polishing and Packaging the Game.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game