- Cutting-edge : 3D game programming with C++ (kèm CD)
- Tác giả: John De Goes
- Nhà xuất bản: Coriolis Group - Scottsdale
- Năm xuất bản: 1996
- Số trang:716 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53077
- ISBN:9781883577704
- Mã Dewey:794.816693
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:C++ (Computer program language), Computer games programming
- Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: A comprehensive tutorial on advanced game programming furnishes in-depth coverage of 3D animation techniques, source code, 3D game-programming tools, digital sound effects, 3D morphing, collision detection, and other features. Original.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances