CSDL sách

Trở về
.jpg
  • C++ game development by example : learn to build games and graphics with SFML, OpenGL, and Vulkan Using C++ Programming
  • Tác giả: Siddharth Shekar
  • Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
  • Năm xuất bản: 2019
  • Số trang:408 p.
  • Kích thước:25 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:53055
  • ISBN:9781789535303
  • Mã Dewey:794.81525
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
  • Từ khóa:C++ (Computer program language), computer games programming, object-oriented programming languages
  • Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming & Object-oriented programming languages
  • Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
  • Tóm tắt: Contents: 1. C++ Concepts. 2. Mathematics and Graphics Concepts. 3. Setting Up Your Game. 4. Creating your game. 5. Finalizing your Game. 6. Getting started with OpenGL. 7. Building on the game objects. 8. Enhancing your game with Collision, loop, and Lighting. 8. Getting started with Vulkan. 9. Preparing the Clear Screen. 10. Creating Object Resources. 11. Drawing Vulkan Objects.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề