- C++ game development by example : learn to build games and graphics with SFML, OpenGL, and Vulkan Using C++ Programming
- Tác giả: Siddharth Shekar
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:408 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53055
- ISBN:9781789535303
- Mã Dewey:794.81525
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:C++ (Computer program language), computer games programming, object-oriented programming languages
- Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming & Object-oriented programming languages
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Contents: 1. C++ Concepts. 2. Mathematics and Graphics Concepts. 3. Setting Up Your Game. 4. Creating your game. 5. Finalizing your Game. 6. Getting started with OpenGL. 7. Building on the game objects. 8. Enhancing your game with Collision, loop, and Lighting. 8. Getting started with Vulkan. 9. Preparing the Clear Screen. 10. Creating Object Resources. 11. Drawing Vulkan Objects.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances