- Hands-on C++ game animation programming : learn modern animation techniques from theory to implementation with C++ and OpenGL
- Tác giả: Gabor Szauer
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:361 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53089
- ISBN:9781800208087
- Mã Dewey:005.133
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/6
- Từ khóa:C++ (Computer program language), computer games, programming, computer animation
- Chủ đề: Computer animation & C++ (Computer program language) & Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This book builds a functional and production-ready modern animation system with complete features using C++; Learns basic, advanced, and skinned animation programming with this step-by-step guide; Discovers the math required to implement cutting edge animation techniques such as inverse kinematics and dual quaternions.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Unreal engine C++ the ultimate developer's handbook : learn C++ and unreal engine by creating a complete action game
- Learn enough C++ for Unreal Engine : starting with plenty of Unity3d C#
- Coding for kids in C++ : learn to code with amazing activities, games and puzzles in C++
- Cross-platform game engine development : learn how to build a cross-Platform, game engine using C++ and SDL2
- Multiplayer game development with Unreal Engine 5 : create compelling multiplayer games with C++, blueprints, and Unreal Engine's networking features