CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective
  • Tác giả: George E. Belch, Michael A. Belch
  • Phiên bản:10th ed.
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill Education - New York
  • Năm xuất bản: 2015
  • Số trang:842 p.
  • Kích thước:27 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:50335
  • ISBN:9780078028977
  • Mã Dewey:659.1
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Advertising, communication in marketing, sales promotion, ventes promotion
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Advertising & Sales promotion
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Part 1. An Introduction to Integrated Marketing Communications. Part 2. Integrated Marketing Communications Program Situation Analysis. Part 3. Analyzing the Communication Process. Part 4.Objectives and Budgeting for Integrated Marketing Communications Programs. Part 5. Developing the Integrated Marketing Communications Program. Part 6. Monitoring, Evaluation, and Control. Part 7. Special Topics and Perspectives.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/316994
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề