
- Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective
- Tác giả: George E. Belch, Michael A. Belch
- Phiên bản:9th ed.
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - New York
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:825 p.
- Kích thước:29 cm.
- Số đăng ký cá biệt:50326
- ISBN:9780073404868
- Mã Dewey:659.1
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Advertising, communication in marketing, sales promotion, ventes promotion
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Advertising & Sales promotion
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize a myriad of tools (advertising, public relations, direct marketing, interactive/Internet marketing, sales promotion, and personal selling); Belch/Belch is the first book to reflect the shift from the conventional methods of advertising to the more widely recognized approach of implementing an integrated marketing communications strategy. The text underscores the importance of recognizing that a firm must use all promotional tools available to convey a unified message to the consumer.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/222696
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future
- Positioning : the battle for your mind
- How to write an inspired creative brief : 3rd ed.
- Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech
- The advertising concept book : think now, design later : a complete guide to creative ideas, strategies and campaigns : 3rd ed.