CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands
  • Tác giả: Alina Wheeler
  • Nhà xuất bản: John Wiley - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2003
  • Số trang:229 p.
  • Kích thước:29 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:49837
  • ISBN:0471213268
  • Mã Dewey:658.827
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Brand name products, branding (Marketing), trademarks
  • Chủ đề: Brand name products--Marketing & Trademarks--Design
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Contents: Understanding Identity; Essential Characteristics; Brand Identity Fundamentals; Identity Process; Phase 1: Planning and Analysis; Phase 2: Brand Identity Strategy; Phase 3: Brand Identity Design; Phase 4: Building Brand Identity; Phase 5: Management; Identity Practice; Evolution; Merger; Creating the New; Continuity.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề