- Creative rules
- Get ideas out of your head and into the world
- Tác giả: Tina Seelig
- Nhà xuất bản: HarperOne - New York
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:239 p.
- Kích thước:21 cm.
- Số đăng ký cá biệt:49726
- ISBN:9780062301314
- Mã Dewey:153.35
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Creative thinking, creative ability, creative ability in business
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Creative ability & Creative ability in business & Creative thinking
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: In Insight Out, she welcomes you into her classroom and crisply defines the core concepts of imagination, creativity, innovation, and entrepreneurship, presenting an elegant and much-needed model she calls the 'Invention Cycle.' This new approach enables you to see obstacles as opportunities, inspire others to share your vision, and ultimately bring more ideas to fruitionas out of their head and into the world" .
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306521
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation