- Creativity in research
- Cultivate clarity, be innovative, and make progress in your research journey
- Tác giả: Nicola Ulibarri [et.al]
- Nhà xuất bản: Cambridge University - New York
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:317 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:49679
- ISBN:9781108706117
- Mã Dewey:153.35
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Creative ability, psychology, experimental
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Creative ability & Psychology, experimental--Textbooks & Research--Psychological aspects
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book provides concrete guidance for researchers and students to understand creativity's role in their work and manage their creative process. Based on a curriculum developed at Stanford University, the book presents key creative research skills through a combination of scientific literature, experiential exercises, and guided reflection.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation