
- Insights for managers from Confucius to Gandhi
- Tác giả: Harold Bierman, Donald Schnedeker
- Nhà xuất bản: World Scientific - Singapore
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:391 p.
- Kích thước:21 cm
- Số đăng ký cá biệt:48293
- ISBN:9789814365086
- Mã Dewey:658.001
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
- Từ khóa:Management, philosophy, small business
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Small business--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This unique book brings together thoughts of great men and women, not found elsewhere as a complete set, that hold special interest for managers. The ideas contained within are universal and apply to all aspects of civilization; as such, they are relevant to both work and life.The book also provides prime examples of how influential thinkers use language to effectively convey their arguments and intentions — an arguably invaluable tool for modern managers. It serves as a source of indispensable advice for business professionals and the general public.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation