
- Self-awareness : HBR emotional intelligence series
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:162 p.
- Kích thước:18 cm
- Số đăng ký cá biệt:47576
- ISBN:9781633696617
- Mã Dewey:153
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Management
- Chủ đề: Management & Self-consciousness
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This book will teach you how to understand your thoughts and emotions, how to persuade your colleagues to share what they really think of you, and why self-awareness will spark more productive and rewarding relationships with your employees and bosses.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306500
Sách cùng chuyên ngành
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 45 : thà như giọt mưa
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 48 - Tháng 09 năm 2017 : ví dụ ta yêu thương
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- The lean product playbook : how to innovate with minimum viable products and rapid
- R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands
- Workbook for the manager's handbook
- The essential manager's handbook : the ultimate visual guide to successful management
- The manager's handbook : five simple steps to build a team, stay focused, make better decisions, and crush your competition