CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Connecting with customers : how to sell, service, and marketbthe travel product
  • Tác giả: Mancini, Marc
  • Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2003
  • Số trang:214 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:23865
  • ISBN:0130933902
  • Mã Dewey:338.4791
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Travel agents
  • Chủ đề: Tourism--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: Entertaining and lively, this up-to-date book applies sales, service and marketing principles to all travel industry sectors. It explores the best ways to satisfy the travel needs of today's consumers and the marketing strategies that underlie selling and buying travel today. Chapter topics include Welcoming Customers and Determining Their Needs, Recommending Solutions and Addressing Concerns, Enhancing the Sale and Achieving an Agreement, and Serving the Travel Customer. For travel professionals.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề