
- Dự báo chiến lược trong kinh doanh
- Tác giả: Simon Ramo, Ronald Sugar
- Nhà xuất bản: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh - Tp. Hồ Chí Minh
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:193 tr.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:19351
- Mã Dewey:658.4012
- Đơn giá:40000
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:Tiếng Việt
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
- Từ khóa:Kinh doanh, chiến lược
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Chiến lược--Kinh doanh
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Gồm 2 phần: Phần 1: Nguyên tắc dự báo; Phần 2: Những khả năng trong tương lai.
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation