- Business ethics : 8th ed.
- Tác giả: William H. Shaw
- Nhà xuất bản: Cengage Learning - Australia
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:465 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:43538
- ISBN:9781133943075
- Mã Dewey:174.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Business ethics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business ethics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Eighth edition guides you through the process of thinking deeply about important moral issues that frequently arise in business situations, and also helps you develop the reasoning and analytical skills to resolve those issues if and when you might face them. Combining insightful and accessible textbook chapters by the author with cases that highlight the real-world importance of key ethical concepts, this book provides a comprehensive, flexible, and pedagogically proven course of study that explores the intersections of commerce and ethics.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation