
- Business ethics : 9th ed.
- Tác giả: William H. Shaw
- Nhà xuất bản: Cengage Learning - Australia
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:480 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:43528
- ISBN:9781305582088
- Mã Dewey:174.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business ethics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business ethics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book is a comprehensive and practical guide designed to assist students with real life ethical issues that arise in the business world. This textbook helps students to develop the critical thinking and analytical skills needed to navigate the unique set of problems that emerge when ethics and commerce collide. The author focuses on key ethical concepts and emphasizes the real world importance of critical topics such as the nature of morality, major theories of ethics and economic justice, and competing views of capitalism and corporate responsibility.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation