
- Business ethics : 9th ed.
- Tác giả: William H. Shaw
- Nhà xuất bản: Cengage Learning - Australia
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:480 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:43528
- ISBN:9781305582088
- Mã Dewey:174.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business ethics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business ethics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book is a comprehensive and practical guide designed to assist students with real life ethical issues that arise in the business world. This textbook helps students to develop the critical thinking and analytical skills needed to navigate the unique set of problems that emerge when ethics and commerce collide. The author focuses on key ethical concepts and emphasizes the real world importance of critical topics such as the nature of morality, major theories of ethics and economic justice, and competing views of capitalism and corporate responsibility.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/332340
Sách cùng chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation