- Business ethics : a stakeholder and issues management approach : instructor's manual and test bank : 3rd ed.
- Tác giả: Josheph W. Weiss, Amit Shah
- Nhà xuất bản: Thomson - Australia
- Năm xuất bản: 2003
- Số trang:271 p.
- Kích thước:271 p.
- Số đăng ký cá biệt:43443
- ISBN:0030185726
- Mã Dewey:174.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business ethics, management
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Ethical--Business & Bussines -- Data processing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Chapter 1: Business ethics, the changing environment, and stakeholder management; Chapter 2: Stakeholder and issues management approaches; Chapter 3: Ethical principles, quick tests, and decision-making guidelines; Chapter 4: The corporation and intercal stakeholders; Chapter 5: The corporation and external stakeholder; Chapter 6: Employee stakeholders and the corporations; Chapter 7: The global environment, stakeholder management, and multinational corporations; Chapter 8: Business ethics in the twenty-first century.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/72965
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation