- Startup weekend : how to take a company from concept to creation in 54 hours
- Tác giả: Marc Nager, Clint Nelsen, Franck Nouyrigat
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New York
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:171 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:40340
- ISBN:9781118105092
- Mã Dewey:658.11
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:New business enterprises
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & New business enterprises
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Startup Weekend—the organization behind 54-hour events where developers, designers, marketers, and startup enthusiasts come together to share ideas, form teams, build products, and create startups—has spawned both a global initiative in entrepreneurship as well as numerous successful startups. Startup Weekend, the book, contains best practices, lessons learned, and empowering examples derived from the organization's experiences for individuals and small organizations to follow as they launch businesses. Each of the key beliefs outlined has been tested by Startup Weekend and has yielded powerful results.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation