
- HBR's 10 must reads on managing yourself
- Tác giả: Clayton M. Christensen
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review - Boston
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:198 p.
- Kích thước:23 cm
- ISBN:9781422157992
- Mã Dewey:650.1
- Đơn giá:0
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/0
- Từ khóa:Success in business, career development, self-actialization
- Chủ đề: Management & Quản trị Nhân lực
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself will inspire you to: Stay engaged throughout your 50+-year work life. Tap into your deepest values. Solicit candid feedback. Replenish physical and mental energy. Balance work, home, community, and self. Spread positive energy throughout your organization Rebound from tough times. Decrease distractibility and frenzy. Delegate and develop employees' initiative.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- The lean product playbook : how to innovate with minimum viable products and rapid
- R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands
- Workbook for the manager's handbook
- The essential manager's handbook : the ultimate visual guide to successful management
- The manager's handbook : five simple steps to build a team, stay focused, make better decisions, and crush your competition