- The 7 non-negotiables of winning : tying soft traits to hard results
- Tác giả: David K. Williams
- Nhà xuất bản: Wiley - New Jersey
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:181 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:40272
- ISBN:9781118571644
- Mã Dewey:302
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Interpersonal relations, respect, succes, employee motivation
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Interpersonal relations
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Contrary to most conventional management wisdom, The 7 Non-Negotiables of Winning looks beyond employee skills and background and to identify the true game-changing character traits for creating a winning culture. Based on the author's methodology for what abilities drive decisions and actions within his own company, The 7 Non-Negotiables of Winning details how respect, belief, loyalty, commitment, trust, courage, and gratitude play an integral part to multiple key business outcomes.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/309504
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation