- The architecture of innovation : the economics of creative organizations
- Tác giả: Joshua Lerner
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:206 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:39782
- ISBN:9781422143636
- Mã Dewey:658.4063
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Managerial economics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Managerial economics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Part 1. The traditional model; Part 2. The venture alternative; Part 3. The best of both worlds?.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation