
- Creating business plans : gather your resources, describe the opportunity, get buy-in
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:141 p.
- Kích thước:14 cm
- Số đăng ký cá biệt:45483
- ISBN:9781625272225
- Mã Dewey:658.401
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Business planning, Strategic planning
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Business planning
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Including 6 chapters such as 1. Why write a business plan?; 2. Describing the opportunity; 3. Introducing your management team; 4. Bringint your product to market; 5. Projecting financial risk and reward; 6. Attachments and milestones.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/319168
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề
- HBR guide to building your business case
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số