- Managing quality service in hospitality: How organizations achieve excellence in the guest experience
- Tác giả: Robert C Ford, Michael C Sturman, Cherrill P Heaton
- Nhà xuất bản: Delmar Cengage Learning - China
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:516 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:39675
- ISBN:9781439060322
- Mã Dewey:647.94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality industry, management
- Chủ đề: Hospitality industry--Management & Hospitality industry--Quality control
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Contents: Meeting guest expectations through planning; Setting the scene for the guest experience; Developing the hospitality culture: Everyone serves; Staffing for service; Training and developing employees to serve; Serving with a smile: Motivating exceptional service; Involving the guest: The cocreation of value.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/150804
Sách cùng chuyên ngành