- Disrupt or be disrupted : a blueprint for change in management education
- Nhà xuất bản: Jossey Bass - United States of America
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:413 p.
- Kích thước:15 cm
- Số đăng ký cá biệt:38506
- ISBN:9781118602393
- Mã Dewey:650.071
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Business education, management
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Management--Study and teaching & Business education
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: 1. Ensuring and Enhancing Future Value; 2. Framing and Making Strategic Choice; 3. Managing Aspirations, Resources, and Cost Structures; 4. Intellectual Signatures: Impact on Relevance and Doctoral Programs; 5. Curriculum Matters: Toward a More Holistic Graduate Management Education; 6. Overlooked and Unappreciated: What Research Tells Us About How Teaching Must Change; 7. Student Engagement: Selection, Management, and Outcomes; 8. Reclaiming Quality in Graduate Management Education.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/310335
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation