
- Business communication essentials (CD)
- Tác giả: John V. Thill
- Nhà xuất bản: Pearson Prentice Hall - New York
- Năm xuất bản: 2008
- Số trang:550 p.
- Kích thước:31 cm
- Số đăng ký cá biệt:37245
- ISBN:0131995367
- Mã Dewey:651.7
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business communication, business writing, business presentations
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business Communications
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This new book is a text, a workbook, and a Handbook of Grammar, Mechanics, and Usage, all-in-one package. This text offers students-especially those who lack proficiency in business English-the tools they need to succeed in today's workplace with a heavy emphasis on exercises to improve grammar, punctuation, style, usage, and writing skills.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/82754
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
Sách cùng chủ đề
- Business and professional communication : a practical guide to workplace effectiveness : 2nd ed.
- Pitch like Hollywood : what you can learn from the high-stakes film industry
- Connect : building exceptional relationships with family, friends, and colleagues
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000