
- Business communication for secretarial certificates
- Tác giả: Jon Sutherland, Diane Canwell
- Nhà xuất bản: Heinemann - Singapore
- Năm xuất bản: 2000
- Số trang:166 p
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:13790
- ISBN:0-435-45556-7
- Mã Dewey:651.37
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business communication, secretaryl
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business Communications
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Covering the essential communication skills: speaking, listening, reading, writing. Each chapter provides an overview of the different functions in a business organisation and the types of communication used, supported by a variety of oral and written activities.
Sách cùng chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- Because internet : understanding the new rules of language
- Business and professional communication : a practical guide to workplace effectiveness : 2nd ed.
- Pitch like Hollywood : what you can learn from the high-stakes film industry
- Connect : building exceptional relationships with family, friends, and colleagues