
- Business statistics : 2nd ed. (kèm CD)
- Tác giả: Norean D. Sharpe, Richard D. De Veaux, Paul Velleman
- Nhà xuất bản: Addison Wesley - Boston
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:879 p.
- Kích thước:28 cm
- Số đăng ký cá biệt:37629
- ISBN:9780321716095
- Mã Dewey:650.015195
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Commercial statistics, mathematical statistics, statistical decision
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Mathematical statistics & Commercial statistics & Statistical decision
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book helps students gain the statistical tools and develop the understanding they’ll need to make informed business decisions using data. The dynamic approach conquers the modern challenges of teaching business statistics by making it relevant, emphasizing analysis and understanding over simple computation, preparing students to be more analytical, make better business decisions, and effectively communicating results.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/80594
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation