
- The practice of business statistics : using data for decisions
- Tác giả: David S. Moore, George McCabe, William M. Duckworth, Layth Alwan
- Nhà xuất bản: W.H. Freeman and Co. - New York
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:859 p.
- Kích thước:26 cm
- Số đăng ký cá biệt:37127
- ISBN:142922150x
- Mã Dewey:519.5
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Commercial statistics, Statistics, Industrial management--Statistical methods
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Commercial statistics & Industrial managemen--Statistical methods
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: It offers a welcome innovation by allowing students to make data-informed, real-world business decisions almost from day one. By discussing data production and interpretation early in the book data analysis can then be used throughout the course. This approach drives home the relevance and usefulness of statistical ideas to the business world from the onset.
Sách cùng chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation