
- Microeconomics : 2nd ed.
- Tác giả: Glenn Hubbard, Anthony P. O'Brien
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - New York
- Năm xuất bản: 2008
- Số trang:704 p.
- Kích thước:29 cm
- Số đăng ký cá biệt:37775
- ISBN:9780138132774
- Mã Dewey:338.5
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Microeconomics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Microeconomics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Cover a core of microeconomics topics, then lend an additional business emphasis by covering one or more optional chapters: Business Firms, Corporate Governance, and the Stock Market; Monopolistic Competition: The Competitive Model in a More Realistic Setting; or Pricing Strategy.
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.