
- Microeconomics : 3rd ed.
- Tác giả: Paul Heyne
- Nhà xuất bản: Macmillian - New York
- Năm xuất bản: 1994
- Số trang:460 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:12280
- ISBN:0-02-354441-4
- Mã Dewey:338.5
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Microeconomics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Microeconomics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book presents in a slightly revised and expanded form, the mocro chapter from the seventh edition of the economic way of thinking. It includes contents the economic way of thinking, substitutes everywhere: the concept of demand, opportunity cost and the supply of goods.
Sách cùng chuyên ngành
- Giấc mơ quốc gia khởi nghiệp - Hành trình xa xứ
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions