- Management of technology
- Tác giả: Tarek M. Khalil
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - Boston
- Năm xuất bản: 2000
- Số trang:483 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:9289
- ISBN:007366149
- Mã Dewey:658.521
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Management, technology
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Technology--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Comprehensive coverage of major issues in MOT, a review of the history and economic, social, political implications as well as philosophical importance of technology in insuring competitiveness in the global marketplace, discussion of the drastic changes in business environmental and the paradigm shift in management practice. MOT applications and their influence on competitiveness are discussed from a macro view of nations and a micro view of the business enterprise, lessons learned from actual cases of successes and failure of manufacturing and service organizations...
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation