- Higher ambition : How great leaders create economic and social value
- Nhóm Tác giả: Michaeal Bee, Russell Eisenstat, Nathaniel Foote...[et al.]
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - New York
- Năm xuất bản: 2011
- Số trang:247 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:35639
- ISBN:978-1422159743
- Mã Dewey:658.409 2
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Leadership, strategic planning, social responsibility of business
- Chủ đề: Strategic planning & Leadership & Quản trị Nhân lực
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book offer a unique view into the minds of some of the most successful and insightful leaders of our time: CEOs from vanguard companies around the world that have demonstrated the distinctive ability to do good while also doing well.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Leading change toward sustainability : a change-management guide for business, government and civil society
- Work, management, and the business of living
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Big data analytics : from strategic planning to enterprise integration with tools, techniques, NoSQL, and graph