- Beginning C++ through game programming
- Tác giả: Michael Dawson
- Nhà xuất bản: Cengage Learning - Australia
- Năm xuất bản: 2011
- Số trang:410 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:34293
- ISBN:9781435457423
- Mã Dewey:005.133
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/2
- Từ khóa:C++ (Computer program language), Computer games, Programming
- Chủ đề: C++ (Computer program language) & Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: It pproaches learning C++ from the unique and fun perspective of games. Written for the beginning game developer or programmer, the book assumes no previous programming experience and each new skill and concept is taught using simple language and step-by-step instructions. Readers will complete small projects in each chapter to reinforce what they've learned and a final project at the end combines all of the major topics covered in the book. Featuring twenty five percent new material, this third edition covers all the latest technology and advances.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/41268
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances