- Impact: A guide to business communications
- Tác giả: Margot Northey
- Nhà xuất bản: Prentice Hall Allyn - Ontario
- Năm xuất bản: 1998
- Số trang:293 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:5626
- ISBN:013838939
- Mã Dewey:651.7
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Business communications
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business Communications
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt:
Thinking about communications, strategies in planning for writing and speaking, writing clearly, writing with impact, routine and good news correspondece, bad news correspondence, persuasive writing, informal reports, formal reports and proposals, oral presentations and meeting management...
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Connect : building exceptional relationships with family, friends, and colleagues
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications