
- The human side of just-in-time : how to make the techniques really work
- Tác giả: Charlene Adair-Heeley
- Nhà xuất bản: Amacom - New York
- Năm xuất bản: 1991
- Số trang:319 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:317.56
- ISBN:978-0814450314
- Mã Dewey:658.56
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Just-in-time systems
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Just-In-Time systems
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The new wave in manufacturing and service industries is Just-in-Time. This novel approach, which involves super-efficiency of motion, space, and time, has been so successful that U.S. businesses are applying it with great enthusiasm. But many managers leave out a crucial element--the human side. This is the first book to provide managers with a step-by-step guide to integrating people into the system and creating 100% commitment. Includes case studies, action models, and lots of how-to advice.
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation