
- The goal : the guide to beating the competition
- Tác giả: Eliyahu Goldratt, Jeff Cox
- Nhà xuất bản: Gower Publishing Ltd - London
- Năm xuất bản: 1992
- Số trang:335 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:31648
- ISBN:0566073943
- Mã Dewey:658.500 722
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Competition goal
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Competition goal
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Eli Goldratt is an educator, author, scientist, philosopher, and business leader. But he is, first and foremost, a thinker who provokes others to think. Often characterized as unconventional, stimulating, and "a slayer of sacred cows," Dr. Goldratt exhorts his audience to examine and reassess their business practices with a fresh, new vision.
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation