
- Taking sides : clashing views in business ethics and society : 11th ed.
- Tác giả: Lisa Newton, Elaine Englehardt, Michael Pritchard
- Nhà xuất bản: Mc Graw - Hill - New York
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:419 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:30859
- ISBN:9780073527314
- Mã Dewey:174.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:8/8
- Từ khóa:Business Ethics
- Chủ đề: Quản trị Kinh doanh & Business ethics
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Taking Sides volumes present current controversial issues in a debate-style format designed to stimulate student interest and develop critical thinking skills. Each issue is thoughtfully framed with an issue summary, an issue introduction, and a postscript or challenge questions. Taking Sides readers feature an annotated listing of selected World Wide Web sites. An online Instructor’s Resource Guide with testing material is available for each volume. Using Taking Sides in the Classroom is also an excellent instructor resource.
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation