A research on the determinants of customer perceived values of MyTV service at VASC Software and Media company, Da Nang branch
Số trang:
51 tr.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
PSU
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản:
2014
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Customer relations
Tóm tắt:
Chapter 1: Literature review; Chapter 2: Overview of VASC Software and Media company; Chapter 3: Research design; Chapter 4: Research result; Chapter 5: Research results and the proposed models for researching scales on the customer perceived value of MyTV service.
Luận văn liên quan
- Research on factors influencing customer loyalty at Nghia Phu limited liability company
- Solutions to improve the efficiency of customer relationship management at Agribank Da Nang = Giải pháp nhằm hoàn thiện hoạt động quản trị quan hệ khách hàng tại NHNo & PTNT chi nhánh TP. Đà Nẵng
- Solution to complete customer care job of FPT retail digital corporation branch in Da Nang