Enhancing customer satisfaction: A comprehensive analysis of consulting and customer care practices at Prudential Vietnam life insurance co., ltd.- Pruventure Danang channel
Số trang:
98 p.
Chuyên ngành:
Quản trị Marketing
Mã phân loại:
658.8
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2024
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Marketing
&
Strategic management
Tóm tắt:
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Literature review and theoretical model; Chapter 3: Research methodology; Chapter 4: Data analysis; Chapter 5: Discussions and findings of enhance customer satisfaction at Prudential Vietnam Life Insurance Co.; Chapter 6: Conclusion.
Luận văn liên quan
- Innovative market entry: crafting a comprehensive marketing plan for DLG Hotel’s New Product Line
- Crafting a distinct identity: Solutions for brand building and development at Agimexpharm Company
- Giải pháp partnership marketing tại Công ty cổ phần giải pháp TPS
- Hoàn thiện hoạt động xúc tiến bán hàng tại Công ty TNHH Thanh Phú
- Công nghệ marketing bán lẻ tại Công ty TNHH Sagapa