Evaluating customer satisfaction on the personal credit service at LienVietPostBank - Da Nang Branch
Số trang:
98 P.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
658
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Đại học Duy Tân
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản:
2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Management
&
Evaluating customer satisfaction
Tóm tắt:
Chapter 1: Literature review. Chapter 2: Profile of LienVietPostBank- Da Nang branch. Chapter 3: Research methodology. Chapter 4: Research results and data analysis. Chapter 5: Summary and recommendations.
Luận văn liên quan
- Assessment of factors affecting the motivation of employees at Super Cargo service Da Nang
- Completing employee retention at Da Nang Dapharco Pharmaceutical – Medical - Equipment Joint Stock Company
- Study on the factors affecting the use of the employees’ AI technology at Danang Rubber Joint Stock Company
- Research on customer satisfaction buying Adidas products on Vietnamese e-commerce sites
- Complementation of 5S model at Da Nang Rubber Joint Stock Company