Enhancing customer care activities for corporate customers at VNC group joint stock company
Số trang:
78 p.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
658
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2023
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Customer services--Management
Tóm tắt:
Chapter 1. Theoretical foundations of customer care activities; Chapter 2. Introduction to VNC corporation and the current status of customer care activities; Chapter 3. Solutions to improve customer care operations for corporate customers at VNC group in 2023-2025.
Luận văn liên quan
- Kế toán thuế giá trị gia tăng tại Công ty cổ phần Trung Tuấn Draco
- Sử dụng Framework Nextjs xây dựng website quản lý hệ thống khách sạn tích hợp thanh toán Vnpay và Chatbot
- An analysis of the suggested translation of the chapter 8 from the book “on becoming baby wise: giving your infant the gift of nighttime sleep” by Gary Ezzo, M.A, Robert Becknam, M.D, 2006
- An analysis of the suggested translation of chapter 3 from the book "finding freedom in a framework: moving out of chaos and into purpose " by Michelle Hubert, 2018
- Thiết kế đồng hồ thi đấu cờ tướng