CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

An investigation into the real situation and some solutions for improving the quality of services at reception department at Sandy Beach Non Nuoc Resort

Tác giả: Duong Thi Quynh Nhu

Giảng viên hướng dẫn: MA. Nguyen Thi Thu Hien

Số trang: 69 p.
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: English--Tourism
Tóm tắt:

In the study, I would like to clarify the functions, duties and importance of the Reception Department in the resort business. Also, research and evaluate the current status of service quality at the Reception department of the Sandy Beach Non Nuoc Resort, thereby proposing solutions and recommendations with synchronization to improve the service quality of the resort's Reception Department.

Luận văn liên quan