An investigation into the real situation and some solutions for improving the quality of services at reception department at Sandy Beach Non Nuoc Resort
Số trang:
69 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Biên - Phiên dịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2022
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
In the study, I would like to clarify the functions, duties and importance of the Reception Department in the resort business. Also, research and evaluate the current status of service quality at the Reception department of the Sandy Beach Non Nuoc Resort, thereby proposing solutions and recommendations with synchronization to improve the service quality of the resort's Reception Department.
Luận văn liên quan
- Biện pháp thúc đẩy động cơ làm việc cho nhân viên giao hàng tại Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh chi nhánh Đà Nẵng
- Hoàn thiện quy trình đào tạo và phát triển Đội ngũ kiến trúc sư của Công ty TNHH VAV Furniture
- Consumption accounting and business results determination at Hoang huong gia lai single member limited liability company
- Accounting for consumption and determing business results at Banh Mien Trung Joint Stock Company
- Researching the factors affecting the decision of individual investors to buy and sell securities at FPT Securities Corporation, Da Nang = Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng quyết định mua bán chứng khoán của nhà đầu tư cá nhân tại Công Ty Chứng Khoán